O G Ł O S Z E N I E

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. 2021, poz. 247)

Burmistrz Miasta i Gminy Staszów
podaje do publicznej wiadomości informację o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych WNIOSKU ELPLANT 12 Sp. z o. o. ul. Salwatorska 14/310, 30-109 Kraków, działającej
przez pełnomocnika, Panią Igę Kwiatkowską, postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.„Budowa kompleksu odrębnych farm fotowoltaicznych do 1,0 MW każda o łącznej mocy do 8 MW, zlokalizowanych w miejscowości Podmaleniec, gm. Staszów, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną dla każdej z farm infrastrukturą, w tym z magazynem energii, z możliwością dzielenia na etapy lub budowania w całości”.

Z up. BURMISTRZA
dr Ewa Kondek
Z-ca Burmistrza Miasta i Gminy

Treść ogłoszenia wniosku wraz z kartą informacyjną