Kierownik: Justyna Sieńkowska

Tel. 15 864 83 84

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pokój nr 308 - III piętro

Do zadań Biura Zamówień Publicznych należy w szczególności:
1.  opracowanie rocznego planu prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych powyżej 130 000,00 zł w oparciu o wstępne plany dotyczące zamówień powyżej 130 000,00 zł opracowane przez jednostki organizacyjne w Urzędzie,
2. przeprowadzenie na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych w oparciu o wnioski jednostek organizacyjnych Urzędu postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez Gminę,
3. nadzór merytoryczny nad stroną internetową gminy poświęconą zamówieniom publicznym,
4. gromadzenie informacji o przeprowadzonych postępowaniach o udzielonych zamówieniach publicznych,
5. współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych,
6. prowadzenie instruktażu, sprawozdawczości w zakresie udzielanych zamówień publicznych.

Biurem kieruje Kierownik Biura.